Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
scratchfs sa:
SHABBA!
Det är ju Nationella prov imorn för alla nior, LYCKA TILL IMORN DÅ :D :D
Som sagt var. Jag har alla frågor till skriv-delen

Godnatt, nu har jag hela min berättelse framför mig.

En ledtråd- läs Ayesha grejen noggrant.

Officiella OT-Tråden!
jibbande_bananen sa:
Okej sjogras äger alla här på rim hahah, Du får hjälpa mig på julafton

put your glock down and take up the nävarna
jag hjälper alla rappers som jobbar mot wankster attityd.. =) Du kan få gå med i min h8er klubb om du vill. Fritt medlemskap. Inga regler. Hejs

Officiella OT-Tråden!
ps i h8er klubben talar vi proper engelska eller svenska inga andra språk. Man har tre grova felstavningar till godo. Eller 10 små. Sen åker man ut!

Officiella OT-Tråden!
exotic är inte lika coola som jeppenator
som även extra knäxker som spermadonator

Officiella OT-Tråden!
nänu ska jag sova... så man orkar upp till skolan och lär sig lite korrekt engelska! om nån fattar vad man menar.. hmm 10 poäng till den som fattar. Poängutdelning sker imorgon.

Officiella OT-Tråden!
Av: Pizzaaugust | Idag 08:53 Citera

Fan jag kan ju inte byta tillbaka för august heter ju mitt namn.. klaga på han.. jag vill förfan inte heta pizzaaugust hela livet heller;)
Stupid Ass Productions

ang namnbytet så skulle du aldrig ha tgit mitt namn i första fallet. nu får d ualdrig tillbax de

Officiella OT-Tråden!
ooh my !

nu är inte freeride's framtid lång, kommer gå under inom en snart framtid om alla ska byta namn o gaya sig =)

Officiella OT-Tråden!
BTW: hur kommer de sig att alla är inloggade nu ? ska inte ni vara i skolan?

Officiella OT-Tråden!
sjuk :S, missar skolresan till tantådalen/hundfjället

jag gråter floder ska ni veta:S:S

Officiella OT-Tråden!
jag missar regnrocken och bydalens gran opening av deras park som verkar bli bra i år..
:(:( om ja inte blir frisk men de tror ja faktiskt inte att ja blir

Officiella OT-Tråden!
Min mattelärare blev galen idag. det var sjukt roligt. klassen var lite pratig och han blev förbannad när ingen lyssnade på hans lilla föredrag så han slog sönder en linjal mot sitt skrivbord och skrek som en galning. han är duktig =)

Officiella OT-Tråden!
enligt aftonbladets uppgifter visste 50 % om frågorna innan svenska skrivdelen i de nationella proven. All information kom från www.palla.nu (sidan är för tillfället avstängd)

Visste du om frågorna?

Officiella OT-Tråden!
"De kallade insulinet för knark"

Polisen vägrade ge Christian vård
VÄSTERÅS.
Det svartnade för ögonen på Christian Sandström, 17, när polisen satte handfängsel på honom.
I förhörsrummet föll han tidvis i koma
- Polisen slog mig i huvudet, säger ms-sjuke diabetikern Christian.

NYHETER-16s26-diabetes-72_438.jpg

"JAG FÖLL I KOMA" Christian säger att en polis misshandlade honom när han ville bli förd till sjukhus.

Lördagskvällen började med fest hemma i Christian Sandströms pappas villa.
-Det var trevligt och vi var ett gäng som känner varandra väl.
En okänd kille som kom till festen blev bråkig och ville att Christian skulle skjutsa ner honom på stan. Killen var hotfull och Christian gjorde som han sa.
-Jag har en motorcross som jag skjutsade honom på.
Men Christian hade druckit fyra starköl och polisen grep honom direkt nere på stan i Västerås.

Fick en armbåge
Klockan var då en bra bit efter midnatt och han behövde ta sin insulinspruta.
-Han har precis haft ett ms-skov och det förvärrar diabetesen, säger mamma Beatrice Sandström.
Polisen satte handfängsel på Christian som då började känna av sitt höga sockervärde.
- Jag sa att de måste skjutsa mig till sjukhuset. Då gick den ena polisen ut ur bilen och gav mig en armbåge rakt i ansiktet och slet ut mig ur bilen.
Christian har skador i ansiktet och på kroppen. En tand är utslagen.

Nekades insulin
Enligt honom fnös polismännen åt hans insulinspruta och kallade den för knark och vägrade ringa efter hans mamma.
- När jag satt där på bänken hos polisen så svartnade det för ögonen och jag var helt borta.
Blodsockernivån i blodet steg utan insulinsprutan.
- Till slut ringde de till mig och jag sa direkt att han måste få insulin, men de lyssnade inte, säger Beatrice Sandström.

Blev rädd
Hon ringer då barnakuten där Christian är känd för sina sjukdomar och de ringer i sin tur till polisen. När Christian får insulin i kroppen är hans sockervärde uppe i 28. Normalt värde ligger på 4-5.
-Det värker överallt och jag är öm. Klart jag blev rädd, säger Christian.
- Jag är rädd att slaget mot huvudet kan förvärra hans ms, säger Beatrice Sandström och tittar bekymrat på sin son.
Hon har polisanmält misshandeln och alla parter ska nu förhöras för att reda ut vad som har hänt.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,857725,00.html

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
jag e sjuk och missar regnrocken i kväll och bydalens park i helgen. ska sitta i våran stuga o bara veta att de finns en park utan att få åka i den:(

Officiella OT-Tråden!
jag är nog sjukast här:S har körtelfeber... 2-3 veckor tar de innan ja blir frisk sen ingen träning på 4 veckor minst.. HORA

Officiella OT-Tråden!
hmm de är inte kul :S

men något annat som är kul är att anja leder superkombinationen efter störtloppet me typ 89 hundradelar till 2an Lindsy Kildow, och 1,91 ner till Malies Schild ,

Anja kommer me andra ord vinna,, kl 15:45 på 2an visas slalomen..

Officiella OT-Tråden!
nää anja kan köra ur.. och nike bent på 3 plats också. inte dåligt:D. lr ja hon va 3a när ja gick iaf, kanske hände något efter de?

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
enligt aftonbladets uppgifter visste 50 % om frågorna innan svenska skrivdelen i de nationella proven. All information kom från www.palla.nu (sidan är för tillfället avstängd)

Visste du om frågorna?
jo jag visste dom, och nästan alla andra på min skola med:P

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp