Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Men, vad omoget. Han tror säkert att han är cool bara för att han tar bort sin freeride.
Töntigt! Kräver ett vettigare svar!

Officiella OT-Tråden!
Haha, han vill försöka vara seriös och kommer göra en användare som heter August Ahlnäs.

Officiella OT-Tråden!
varför skulle August vara bannad?

Det får inte ske!!! Han var den ende som kunde rädda Ot-tråden ju! Nu måste vi kämpa tillsammans för att skapa riktiga många svar i ot-tråden. Helst meningslösa. Som dethär.

hejhej

Officiella OT-Tråden!
jag har nyss lärt mig sw backflip på miniskidor hihi

[googlevid]http://video.google.com/videoplay?docid=-5527543444251026420[/googlevid]

väntar på att filmen ska bli godsänd

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
min fröken kan samiska. Hon är lapp och blir djupt sårad om man säger lappjävel. En gång sa min kompis lappjävel till henne bara för att testa. Då började hon gråta och sprang därifrån. Då fick vi reda på hur vi lättast kunde få hål timme!

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
august är inte bannad! jag har fått inside info.. han har valt att ta bort sin freeride! helt personligt.. dock vet jag att han snokar omkring här på freeride med en mkt mkt hemlig användare..

då Pizzaaugust inte längre existerar bör han tas bort från elitlistan då han inte förtjänar sin plats.. eller bli satt i R.I.P. Läge eller nått..

Tyst minut för PIZZAN!
jag som då är stolt skapare av elit-listan kan ändra så att august kommer till rip-listan

Officiella OT-Tråden!
inte så kul ikväll på ot-tråden i guess?

Jag blev sist på att skriva alla dar den här veckan

Officiella OT-Tråden!
waaazaaaaa ääre soft eller? ey jag battlar harlaut/ han säger förlåt/ det är mig han vill åt/
preicis som robin hood/ och du, min gunnisnodd e snodd/ det aint good like a muth fukkaing bitch! muthFUKA! MEGNER SER UT som en dum snubbe man kan skylla allt på utan hyllaaa/ jag skriver bättre än dom till och me på fyllan/ han e dum i huvet/ precis som snobben/ doobwn ;) nä nu måste jag gå o pissa :P

Officiella OT-Tråden!
babysuit.jpg

okeeeej?

Officiella OT-Tråden!
hälsa från mig

ska nog lägga mig nu, håller på somna framför datorn :(

:)

:S

:/

Tillbaka
Topp