Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
intressantgiga_hst_gangster sa:Idag hade jag magont somfan när jag var i Kungsberget, men sedan efter 5 rapar, 13 fisar och en GT korv så gick det över!
Jag var också i kb idag. Det sög negerhäst. Parken är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont i magenjibbkrille sa:intressantgiga_hst_gangster sa:Idag hade jag magont somfan när jag var i Kungsberget, men sedan efter 5 rapar, 13 fisar och en GT korv så gick det över!
Jag var också på ÖB idag. Det sög asiatåsna. Parkeringen är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont om tagel.Ewasx sa:Jag var också i kb idag. Det sög negerhäst. Parken är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont i magenjibbkrille sa:intressantgiga_hst_gangster sa:Idag hade jag magont somfan när jag var i Kungsberget, men sedan efter 5 rapar, 13 fisar och en GT korv så gick det över!
jaha, trevligt marer. din mammamarer sa:Jag var också på ÖB idag. Det sög asiatåsna. Parkeringen är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont om tagel.Ewasx sa:Jag var också i kb idag. Det sög negerhäst. Parken är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont i magenjibbkrille sa:intressant
nej jag har kommit hem. Dom började gråta när dom inte kunde förstå hur man skriver bra rim.megner sa:är sjogras och lär the game hur man rappar eller?
d e lugnt med mig. Min polare bröt tummen i helgen och typ halva skolan är sjuk så jag antar att man har det braalwaysCrash sa:hur äre de me freeride ? själv har ja körtelfeber och påväg till öroninflammation oxå ska dnart dra till sjukhuset igen :S
piis