Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
meen vafaaaan!!!! varför visar dom nån jävla missbildad futsalbandy på eurosport?!!! DET SKA JU FÖRBÖVERLEN VARA STENMARK NU!!

AAAAAAAH!!

Officiella OT-Tråden!
MEN HÄRREGUD!!!!! FUTSALBANDY MONGISARNA HAR SPRUNGIT RUNT MED SINA JÄVLA FELGJORDA KLUBBOR I 40 MINUTER UTAV STENMARKTÄVLINGEN NU!!!!

DET ÄR TYP 14 PERIODER KVAR AV HELVETET DESSUTOM!!!! jäkla britter och deras sporter.

Officiella OT-Tråden!
^^varför leva när man missat legendernas legend utklassa skiten ur resten av den skidåkande världen?

ps. futsalbandyn vart hyffsat spännande i sjätte perioden

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
d'oh ! missa både melodifestivalen och stenmarksjippot.. men båda va förmodligen lika tråkigt att se på..

Officiella OT-Tråden!
Orka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta HästOrka Kötta Häst

Officiella OT-Tråden!
Idag hade jag magont somfan när jag var i Kungsberget, men sedan efter 5 rapar, 13 fisar och en GT korv så gick det över!

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
jibbkrille sa:
giga_hst_gangster sa:
Idag hade jag magont somfan när jag var i Kungsberget, men sedan efter 5 rapar, 13 fisar och en GT korv så gick det över!
intressant
Jag var också i kb idag. Det sög negerhäst. Parken är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont i magen
Jag var också på ÖB idag. Det sög asiatåsna. Parkeringen är så dålig att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Min polare hade också ont om tagel.

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
hur äre de me freeride ? själv har ja körtelfeber och påväg till öroninflammation oxå ska dnart dra till sjukhuset igen :S

piis

Officiella OT-Tråden!
67!

alwaysCrash sa:
hur äre de me freeride ? själv har ja körtelfeber och påväg till öroninflammation oxå ska dnart dra till sjukhuset igen :S

piis
d e lugnt med mig. Min polare bröt tummen i helgen och typ halva skolan är sjuk så jag antar att man har det bra ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp