Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jo lätt pivar. hahah girlie skiis:p
nerå kayan e ju snyggast i år typ:P efter scratchen, men den e ju typ bara mjukare så den funkar nog bra:D

Officiella OT-Tråden!
nu har jag riktigt tråkigt?

jag såg ett par bruna lite baggy manchesterbyxor idag, ska jag köpa dom :D ?

Officiella OT-Tråden!
manschester täk brallor? isf jiies de e snyggisht, min kåmpis har såna oakley jete tuffa

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
a_ahlnas sa:
manschester täk brallor? isf jiies de e snyggisht, min kåmpis har såna oakley jete tuffa
men nej tönt,, inte skidbrallor.. vanliga street brallor ,,
vaddå tönt? jävvla sprättis du sa ju fan inte det. och de e en skid sida och då trodde jag skid byxor. byxor kan ju fan va vad som helst för byxor..
och halvbaggy du din sprättis dom lär ju va fett tajta o se ut som nå ridbyxor..
Jag frågade en fråga "manschester täk brallor?" svara inte tönt då. de e som du frågade oom manchester byxor ska jag svara: "åhh böög!! sånt hade ju typ bara dom på 70 talet. typ beatels." lr när fan beatels höll på..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
alwaysCrash sa:
a_ahlnas sa:
vaddå tönt? jävvla sprättis du sa ju fan inte det. och de e en skid sida och då trodde jag skid byxor. byxor kan ju fan va vad som helst för byxor..
och halvbaggy du din sprättis dom lär ju va fett tajta o se ut som nå ridbyxor..
Jag frågade en fråga "manschester täk brallor?" svara inte tönt då. de e som du frågade oom manchester byxor ska jag svara: "åhh böög!! sånt hade ju typ bara dom på 70 talet. typ beatels." lr när fan beatels höll på..
dampelli damp

Officiella OT-Tråden!
Angerr sa:
a_ahlnas sa:
alwaysCrash sa:
dampelli damp
dampeli dampeli damp!

Officiella OT-Tråden!
i stugan i bydalen såg man ju fan ingenting endå. jag som såg fram emot de. man såg när lite var borta mellan molnen men sen så var det moln överalllt så då såg man ingeeeet.

Officiella OT-Tråden!
även att makaroner kan brännas fast i en teflonkastrull !!!!!!!

vad är det här för skämt?! man kan fan bara lita på microsar nu för tiden!!

edit: äter fåglar makaroner?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
men fan vad jobbigt, jag har inget nät. dumma fåglar
då får dom skylla sig själv att de inte får frossa på min brända makaron klump.

Tillbaka
Topp