Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men nej tönt,, inte skidbrallor.. vanliga street brallor ,,a_ahlnas sa:manschester täk brallor? isf jiies de e snyggisht, min kåmpis har såna oakley jete tuffa
vaddå tönt? jävvla sprättis du sa ju fan inte det. och de e en skid sida och då trodde jag skid byxor. byxor kan ju fan va vad som helst för byxor..alwaysCrash sa:men nej tönt,, inte skidbrallor.. vanliga street brallor ,,a_ahlnas sa:manschester täk brallor? isf jiies de e snyggisht, min kåmpis har såna oakley jete tuffa
dampelli dampa_ahlnas sa:vaddå tönt? jävvla sprättis du sa ju fan inte det. och de e en skid sida och då trodde jag skid byxor. byxor kan ju fan va vad som helst för byxor..alwaysCrash sa:men nej tönt,, inte skidbrallor.. vanliga street brallor ,,a_ahlnas sa:manschester täk brallor? isf jiies de e snyggisht, min kåmpis har såna oakley jete tuffa
och halvbaggy du din sprättis dom lär ju va fett tajta o se ut som nå ridbyxor..
Jag frågade en fråga "manschester täk brallor?" svara inte tönt då. de e som du frågade oom manchester byxor ska jag svara: "åhh böög!! sånt hade ju typ bara dom på 70 talet. typ beatels." lr när fan beatels höll på..
dampeli dampeli damp!Angerr sa:dampelli dampa_ahlnas sa:vaddå tönt? jävvla sprättis du sa ju fan inte det. och de e en skid sida och då trodde jag skid byxor. byxor kan ju fan va vad som helst för byxor..alwaysCrash sa:men nej tönt,, inte skidbrallor.. vanliga street brallor ,,
och halvbaggy du din sprättis dom lär ju va fett tajta o se ut som nå ridbyxor..
Jag frågade en fråga "manschester täk brallor?" svara inte tönt då. de e som du frågade oom manchester byxor ska jag svara: "åhh böög!! sånt hade ju typ bara dom på 70 talet. typ beatels." lr när fan beatels höll på..
hahajeppenator sa:jag mår väldigt bra.. detta känns som ett enormt steg i min karriär.. FATTA ASSÅ!! FÖRSTA inlägget på freerides första OT tråd!.. JAG ÄR HISTORIA!!BigAir sa:Grattis Jeppenator, du har vunnit en plasttraktor.
Hur mår du?
åk mer skidorEJ-Rockner sa:vad ska jag göra? har sport lov nu och har åkt
jävligt mycket skidor, vad ska jag göra?
nej nej.. då är de ju inte lika offtopic:D.stevik sa:Uppdatera OT ämnet! Månförmörkelsen var förra veckan!