Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En skidort om du inte förstod de ..Anton_F sa:kåbdalis ?
JassåÅ! :D jaa gööör de xD ! IMON x) ! : )JonathanR sa:shit va nice och fara till kåbban imorrn..funderar oxå på att åka dit..hört att det är rätt bra där nu!=)
Bor du??krrilleeee sa:det var 20 grader här idag!! pest och pina
Har ni kvar nå snö i den hettan? : OAnton_F sa:de va 26 grader varmt ida.
Yeeahhh fuck fresshh introoo! : ))), har du nån film på G eller?Deespin sa:
litet intro jag gjort, självklart kommer texten ändras
nån som har tips på förbättringar?
ser dock sämre ut på youtube än den egentligen är Pga den dåliga kvaliten, tex så ser man inte griden (rutnätet) så bra
ojjdååå! :OO,, är d slut snöö i backen OXÅ?, vi har väll kanske, en halv meter, kanske en HEL meter, va vet jag,.. på gården asså, i backen har ja ingenaning.Anton_F sa:hehe nej du, den e borta sen länge, fast de snöade i tisdags tätt mycke, typ 5 cm kom de
Hoppsan dååå :O.. va blev de för trick du avsluta denna säsong med då ? (;;Anton_F sa:i skidbacken har vi börjat me downhill nu, å snön på gården har nog varit borta 2-3 veckor tror ja.
Precis!.marer sa:det mest upphetsande som händer under en hockymatch är när isbilen kommer ut och och åker runt i cirklar mellan perioderna :P hehe
enda själet till att titta hockey i princip
typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..marer sa:det mest upphetsande som händer under en hockymatch är när isbilen kommer ut och och åker runt i cirklar mellan perioderna :P hehe
enda själet till att titta hockey i princip
hahaha grills august, grills :Pa_ahlnas sa:typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..
idag träffade jag han marer, trevlig men hade mmörkare röst än jag förväntat mig efter hans jibberish snack. under läpparna hade han en tandställning som jag inte heller visste fanns men den prydde honom fint, den blänkte i solskenet,
btw bräcke va sjukt najjss ida:D