Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!

litet intro jag gjort, självklart kommer texten ändras

nån som har tips på förbättringar?

ser dock sämre ut på youtube än den egentligen är Pga den dåliga kvaliten, tex så ser man inte griden (rutnätet) så bra

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:

litet intro jag gjort, självklart kommer texten ändras

nån som har tips på förbättringar?

ser dock sämre ut på youtube än den egentligen är Pga den dåliga kvaliten, tex så ser man inte griden (rutnätet) så bra
Yeeahhh fuck fresshh introoo! : ))), har du nån film på G eller?

(lägg isf upp filmen på Filefront eller va de nu heter eller nå liknande..)
och youtube oxå dåå såklart ..

Officiella OT-Tråden!
Anton_F sa:
hehe nej du, den e borta sen länge, fast de snöade i tisdags tätt mycke, typ 5 cm kom de
ojjdååå! :OO,, är d slut snöö i backen OXÅ?, vi har väll kanske, en halv meter, kanske en HEL meter, va vet jag,.. på gården asså, i backen har ja ingenaning.

Officiella OT-Tråden!
jadu, de va nog min 180 ut ur bussen, den blev sådär, ja slog i skallen i dörrkarmen och föll bakåt och slog i ryggen i trappan..

Officiella OT-Tråden!
hmm okej x)) :P haha :P, men i ett hopp då, me pjexerna på fötterna å skiderna där under, å snön ännu längre under, å stavarna i händerna å gogglarna på huvet? : )

Officiella OT-Tråden!
hmm, ja tror de sista tricket va en ion cross som ja höll för länge och landade me skidorna fortfarande korsade.. så de va inte så lyckat.. men kul va de!

Officiella OT-Tråden!
^ja lagom till det så krackilera min bindning helt och hållet i bräcke idag :P

det fulkomligt sprutade delar, hehe.. så nästa år blir det snowracer, tjoho

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
det mest upphetsande som händer under en hockymatch är när isbilen kommer ut och och åker runt i cirklar mellan perioderna :P hehe

enda själet till att titta hockey i princip

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
det mest upphetsande som händer under en hockymatch är när isbilen kommer ut och och åker runt i cirklar mellan perioderna :P hehe

enda själet till att titta hockey i princip
typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..

idag träffade jag han marer, trevlig men hade mmörkare röst än jag förväntat mig efter hans jibberish snack. under läpparna hade han en tandställning som jag inte heller visste fanns men den prydde honom fint, den blänkte i solskenet,

btw bräcke va sjukt najjss ida:D

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..

idag träffade jag han marer, trevlig men hade mmörkare röst än jag förväntat mig efter hans jibberish snack. under läpparna hade han en tandställning som jag inte heller visste fanns men den prydde honom fint, den blänkte i solskenet,

btw bräcke va sjukt najjss ida:D
hahaha grills august, grills :P

men det var as skojigt att träffa dig med, värsta lång och grejer gämfört med dina polare :D hehe

Tillbaka
Topp