Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
nån som har nått tips på vad mitt lilla "skämtvirus" ska göra?

vill inte göra nånting som leder till att man måste formatera eller liknande, utan bara nått litet skämt?

har redan gjort massa olika sorters shutdownfiler som stänger av datorn efter ca 10 sekunder, och dessutom lägger sig i autostart, så datorn stängs av direkt man slår på den..men nån som har tips på annat?
hmm de finns ju ett som gör så att cd sakerna börjar åka in och ut så något liknande skulle du väll kunna göra. kanske så att skärmen blinkar i takt till en låt som också börjar spelas

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Här är det då fint väder

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
nån som har nått tips på vad mitt lilla "skämtvirus" ska göra?

vill inte göra nånting som leder till att man måste formatera eller liknande, utan bara nått litet skämt?

har redan gjort massa olika sorters shutdownfiler som stänger av datorn efter ca 10 sekunder, och dessutom lägger sig i autostart, så datorn stängs av direkt man slår på den..men nån som har tips på annat?
En ja känner gjorde ett virus så att fläkten te prosesorn la av, men de va inte så smart för de typ smälte och han fick köpa nytt.. men kul va de

Officiella OT-Tråden!
coolt jobba på det så blir de bra! men ett tips är att ja läste visste jag iaf om filmerna vet inte om alla gör de men.

Officiella OT-Tråden!
ja har korsat mina fjädrar på min matta ! fungerar lite bättre !! det är klart dom slits men man får bättre studs ! när dom blivit tillräckligt utslitna kan du klaga på att mattan blivit slapp så kanke du får nya fjädrar ? ^^

Tillbaka
Topp