JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
inte ja heller, fattar ingenting:S så ja har gett uppa_ahlnas sa:nej jag provar inte ens?
1a på sida 117
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
inte ja heller, fattar ingenting:S så ja har gett uppa_ahlnas sa:nej jag provar inte ens?
hmm de finns ju ett som gör så att cd sakerna börjar åka in och ut så något liknande skulle du väll kunna göra. kanske så att skärmen blinkar i takt till en låt som också börjar spelasDeespin sa:nån som har nått tips på vad mitt lilla "skämtvirus" ska göra?
vill inte göra nånting som leder till att man måste formatera eller liknande, utan bara nått litet skämt?
har redan gjort massa olika sorters shutdownfiler som stänger av datorn efter ca 10 sekunder, och dessutom lägger sig i autostart, så datorn stängs av direkt man slår på den..men nån som har tips på annat?
En ja känner gjorde ett virus så att fläkten te prosesorn la av, men de va inte så smart för de typ smälte och han fick köpa nytt.. men kul va deDeespin sa:nån som har nått tips på vad mitt lilla "skämtvirus" ska göra?
vill inte göra nånting som leder till att man måste formatera eller liknande, utan bara nått litet skämt?
har redan gjort massa olika sorters shutdownfiler som stänger av datorn efter ca 10 sekunder, och dessutom lägger sig i autostart, så datorn stängs av direkt man slår på den..men nån som har tips på annat?
va gaggar du i !?a_ahlnas sa:varför finns sida 117 fast ingen skrivit där:S
känns som att det är dags att jag blockar dig på msn :ODeespin sa:jag är deespin, jag är farlig *censurerad redigerad text från något tidigare läskigt skrivet som stod där innan
hahaha, jahaja, här snor vi marers upphovsrättade musikliknelse. vad omogeta_ahlnas sa:ja 117 fanns innan nån skrivit i den? *arkiv x musik..*
nej jag har tagit patent på det nu. du hade inte copyrightat,, FRÅN OCH EMD NU COPYRIGHTAR JAGmarer sa:hahaha, jahaja, här snor vi marers upphovsrättade musikliknelse. vad omogeta_ahlnas sa:ja 117 fanns innan nån skrivit i den? *arkiv x musik..*
spring på påttan!!averylongfuckingusername sa:jag är kissnödig. hjälp mig.
feddttt!!!JiHo sa:http://skifilm.no/tv.php?id=158 Road gap 07!!!!!!!
JagGillarSkidor sa:
first emo beatbox!