Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Soederpundare sa:
Deespin sa:
Huggybear sa:
dagens mysterium: om en mytoman erkänner att han/hon är en mytoman, kan man lita på det då?
Soederpundare sa:
A man walks up to you and says - "everything I say to you is a lie."
Is he telling you the truth or is he lying?

Det var en lätt gåta som jag nu ställde.
Jag ser en viss likhet
Du är smart du!
men va e svaret?? eller finns de inge rätt svar`??

Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
Huggybear sa:
sen skulle jag inte vilja säga att en kanin och bamse "knullar". de parar sig inte med varandra eftersom det går emot deras natur. men om det skulle hända tror jag inte det skulle bli ETT djur. eftersom en kanin föder fler än ett barn per kull så kommer det antagligen bli flera olika korsningar och inte bara ett sorts djur. så svaret på denna fråga är väldigt svår att yttra eftersom det antagligen finns många olika svar.

men om du JagGillarSkidor har svaret på denna fråga och med vetenskaplig fakta kan backa upp din teori skulle jag vara ytterst intresserad av att höra den.

över och ut.
de e enkelt.. björnar å kaninen kan inte ha barn!!! dom e inte samma släkt å art:O
det var ju det jag sa i inledningen.

Officiella OT-Tråden!
dagens mysterium (är mer filosofisk än en kuggfråga): om klockan är 12 på natten, är det sent eller tidigt? motivera ditt svar.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Huggybear sa:
dagens mysterium (är mer filosofisk än en kuggfråga): om klockan är 12 på natten, är det sent eller tidigt? motivera ditt svar.
det beror som sagt på när man gick upp på morgonen, gick man upp två timmar tidigare är det nog ganska tidigt.

beror även på om man är i australien eller här i sverige..

Officiella OT-Tråden!
Huggybear sa:
Det finns enligt mig inget korrekt svar fast jag kanske har totalt fel.

Men nu har ju filsoferat lite och kommit fram att det är tidigt på dygnet eftersom efter kl 00.00 börjar ett annat dygn, och eftersom det är början på dygnet så är det tidigt.

Detta är min teori.

Officiella OT-Tråden!
haha satt dj flip fett claent nu asså:D:D nån som vill komma och hoppa imorrn???+ bor i kaxås

Officiella OT-Tråden!
fyfan vad klantig snubben som hackade lunar var. Han blev hittad direkt. Han var bara 16 år så man kan ju undra hur säkert lunar är mohaha..

Officiella OT-Tråden!
hahaha fyfan vad galen^^ Han tog både le parkour och skateboard till en ny nivå =)
galet med frontflipen ut för trappan så han landade på skaten

Tillbaka
Topp