Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
prospect sa:
vill också bara varna er för att lämna in era skidor/snowboards på lännasport om dom är ljusa under, för dom andvänder svart skit för att fylla igen repor, så nu ser min bräda förjävlig ut under :(
Det är sådana stavar som gör att brädans repor fylls ut, skitbra!
Vem bryr sig hur det ser ut under? Huvudsaken är att man kan åka!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Mina skidor är prydligt utsmyckade med stickers.
Min stavs truga är sönder.
Det är snö ute och imorn kommer jag åka skidor med coola gänget.

Officiella OT-Tråden!
.. ja ni..

bmx.en e packad och så är madrass etc,, redbull etc...(i bilen alltså) skall hämta upp andreas "Zoo" johnsson om en timme, sen bär det av mot hangaren i Linköping för kvälls/natt session med våran cykel klubb (20+ friska grabbar på diverse cyklar)

:)

http://www.bmxer.se/bxs.asp

jaaa. just det det är den 1.a december i dag :)

/Pinn

Officiella OT-Tråden!
SL = Bedragare!

I automaterna kan du betala för din resa med mynt eller med de kontokort som finns angivna på den.
Automaterna ger inte växel tillbaka. Har du inte jämna pengar kan du betala mer än vad biljetten kostar, men får då ingen växel tillbaka.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Hogizz sa:
yahman sa:
Siggzor sa:
lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*
"lol, noob"
du e en riktig bad-ass motherfucker alltså.
YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!
vet hut! :>
Datorspel är så 2005.
du är killen som har mer in-game time än irl-time.

Officiella OT-Tråden!
NÅ, DÅ VAR DET DAGS. IMORGON ÄR DET NATIONELLT PROV I MATTE FÖR DE I ETTAN PÅ GYMNASIET. VORE FETT CHILL OM NÅGON LÄNKADE DET OCH SÅ FÅR MAN HOPPAS ATT MAN INTE BLIR LIKA PWND SOM FÖRRA ÅRET.

(JAG ÄR MEDVETEN OM ATT DET ÄR A-DELEN MEN ÄNDÅ)

Officiella OT-Tråden!
Siggzor sa:
NÅ, DÅ VAR DET DAGS. IMORGON ÄR DET NATIONELLT PROV I MATTE FÖR DE I ETTAN PÅ GYMNASIET. VORE FETT CHILL OM NÅGON LÄNKADE DET OCH SÅ FÅR MAN HOPPAS ATT MAN INTE BLIR LIKA PWND SOM FÖRRA ÅRET.

(JAG ÄR MEDVETEN OM ATT DET ÄR A-DELEN MEN ÄNDÅ)
NÅ? ingen som har den?

Officiella OT-Tråden!
"Maskinen" kallar de sig. består av Snook, Afasi och Slagsmålsklubben

Kihlen från Snook, Frej från Slagsmålsklubben och Afasi från Afasi & Filthy för att vara exakt

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
någon som vet om dendär killen här på FR som gjorde några tröjor som han ville sälja finns kvar ? han la ut nån bild i denhär tråden men jag hittar inte skiten.. ?

se va duktig jag va som inte startade en tråd om de utan skrev här :D

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
någon som vet om dendär killen här på FR som gjorde några tröjor som han ville sälja finns kvar ? han la ut nån bild i denhär tråden men jag hittar inte skiten.. ?

se va duktig jag va som inte startade en tråd om de utan skrev här :D
hej det var jag!

här hittar du tröjorna!

www.snowfreak.spreadshirt.se

Snödjup

Tillbaka
Topp