Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är sådana stavar som gör att brädans repor fylls ut, skitbra!prospect sa:vill också bara varna er för att lämna in era skidor/snowboards på lännasport om dom är ljusa under, för dom andvänder svart skit för att fylla igen repor, så nu ser min bräda förjävlig ut under![]()
det där är väl mike v?Habit sa:
fett clean skater!
här e det typ regn och skit dassigt väder och 5 grader!!!!SMagnusson sa:Det är typ snö ute, ungefär 3-4dm
FLYTTA då?bodenis sa:här e det typ regn och skit dassigt väder och 5 grader!!!!SMagnusson sa:Det är typ snö ute, ungefär 3-4dm
det som börja så bra!![]()
jag e 16... kanske flyttar till Åre när jag gått ut gymnasiet eller nåtSMagnusson sa:FLYTTA då?bodenis sa:här e det typ regn och skit dassigt väder och 5 grader!!!!SMagnusson sa:Det är typ snö ute, ungefär 3-4dm
det som börja så bra!![]()
lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*yahman sa:Tillbaks Som En Mustash Efter En Månads Ban
hur lyckas du?Siggzor sa:lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*yahman sa:Tillbaks Som En Mustash Efter En Månads Ban
exakt hur fan lyckas du ? de kasnke är ett tecken på att du inte ska finnas kvar på freeride överhuvetaget !Kinkan sa:hur lyckas du?Siggzor sa:lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*yahman sa:Tillbaks Som En Mustash Efter En Månads Ban
"lol, noob"Siggzor sa:lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*
YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!yahman sa:"lol, noob"Siggzor sa:lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*
du e en riktig bad-ass motherfucker alltså.
Datorspel är så 2005.Hogizz sa:YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!yahman sa:"lol, noob"Siggzor sa:lol, noob. Jag har haft totalt 5 profiler @ fr. Samtliga bannade förutom den här. Längsta tid borta: 10 månader Ip:ban då jag inte ens kunde besöka hemsidan. *stolt*
vet hut! :>
Det finns inget IRL, bara Afk.yahman sa:Datorspel är så 2005.Hogizz sa:YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!yahman sa:"lol, noob"
du är killen som har mer in-game time än irl-time.
HAHA!!Deespin sa:Det finns inget IRL, bara Afk.yahman sa:Datorspel är så 2005.Hogizz sa:YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!
ofcyahman sa:Datorspel är så 2005.Hogizz sa:YO och G' är så ute! Lol, noob är det nya!yahman sa:"lol, noob"
omg wtg l33t h4Xjeppenator sa:
NÅ? ingen som har den?Siggzor sa:NÅ, DÅ VAR DET DAGS. IMORGON ÄR DET NATIONELLT PROV I MATTE FÖR DE I ETTAN PÅ GYMNASIET. VORE FETT CHILL OM NÅGON LÄNKADE DET OCH SÅ FÅR MAN HOPPAS ATT MAN INTE BLIR LIKA PWND SOM FÖRRA ÅRET.
(JAG ÄR MEDVETEN OM ATT DET ÄR A-DELEN MEN ÄNDÅ)
vem är artisten ? sjukt dålig låt.. fast ändå lite skönskiDglaD sa:
hej det var jag!alwaysCrash sa:någon som vet om dendär killen här på FR som gjorde några tröjor som han ville sälja finns kvar ? han la ut nån bild i denhär tråden men jag hittar inte skiten.. ?
se va duktig jag va som inte startade en tråd om de utan skrev här :D
låten var bra men inte själv "maskinen":PskiDglaD sa: