Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Soderpundarn sa:
FelixL sa:
Anjoh sa:
Tänkte bara se vad ni har köpt för dricka till nyår?
Själv har man 1 Rose vin en flaska bubbel och 6 miller får se om det blir något mer!
Gott nytt år iallafall !
palla, töntvarning*
Fett tufft, var köpte du det? jag liksom hittar inte nån som vill ge mig, jag får liskom bara läsk
Av en serb som gled omkring i en volvo 740...........
Hehe för dig räcker det väl med en bit brun?

Officiella OT-Tråden!
kossan sa:
hola senorita, gue tal? es bien? tengo hambre, y tengo sed. me gusta una fresa por favor!
Haha värst vad bra du va på spanska. Det heter que inte gue och me gusta una fresa por favor blir ungefär jag gillar en jordgubbe tack.

Tack för mej

Officiella OT-Tråden!
vart man kan köpa såan här tre finger vantar?
alltså som tumvantar fast man ahr tre fingrar, en för tummen, en för lång å pekringret å en för ring å lilfingret.
Mvh

Officiella OT-Tråden!
Snoeret sa:
vart man kan köpa såan här tre finger vantar?
alltså som tumvantar fast man ahr tre fingrar, en för tummen, en för lång å pekringret å en för ring å lilfingret.
Mvh
Lät väldigt opraktiskt

Officiella OT-Tråden!
GurraW sa:
philter sa:
rasmusericson sa:
fy fan! kom till gesunda om ni vill flyga. dom har byggt ett hopp på 17 meter!!!! flyger som faaaan!
de var ju inte så mycket att komma med... i klövsjö har dom TVÅ hopp med ca 20m platå!!
det var sjukt mkt att komma med vi har en barnbacke och en halv backe öppen.
Vårat berg är ursprungligen en soptipp med en fallhöjd på mindre än 70 meter. Trots norra europas mest högteknologa snökanon-system är backen ännu inte öppen.

Officiella OT-Tråden!
Siggzor sa:
GurraW sa:
philter sa:
de var ju inte så mycket att komma med... i klövsjö har dom TVÅ hopp med ca 20m platå!!
det var sjukt mkt att komma med vi har en barnbacke och en halv backe öppen.
Vårat berg är ursprungligen en soptipp med en fallhöjd på mindre än 70 meter. Trots norra europas mest högteknologa snökanon-system är backen ännu inte öppen.
yeeeaahh hammarbybacken:P

Officiella OT-Tråden!
hur i helvete får pirogbakarna in fyllningen i den slutna pirogen?!! har granskat en micrad pirog i närmare 23sekunder nu utan en anstymmelse till förklaring!

2 lilvliner borta så frågar publiken här på fr!

Officiella OT-Tråden!
alltså det här är så jävla ofattbart så man skulle lätt kunna basera nästa nästa års julkaländer på mysteriet!

Officiella OT-Tråden!
Skulle gissa på att dom bakar ihop pirogen efter att dom haft i fyllningen, ungefär som när en pizzabagare gör en calzone..!

Har ni hört El Maco är tillbaka på Mcdonalds !! :D:DD

Officiella OT-Tråden!
DMFCasper sa:
lassiter sa:
DMFCasper sa:
Vilket djur har rövhålet på ryggen?!

Polishästen såklart!!

Tack å hejj!
någon som kan förklara det roliga för me don't fatta någonting?
Cops are assholes
Antar att du är en sån där supertuff polishatare. Får jag gissa att ditt hat började när du blev tagen för att du körde trimmad moppe?

Det är klart att det finns dumma poliser, men dom flesta gör bara sitt jobb.

Snödjup

Tillbaka
Topp