marcus_t
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
exakt dela med er av snön, även om det redan är typ 2 deci här :PKinkan sa:snåla dalabor, dela med er med snön förfan![]()
man kan aldrig få för mycket snö!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
exakt dela med er av snön, även om det redan är typ 2 deci här :PKinkan sa:snåla dalabor, dela med er med snön förfan![]()
Skidresaartisty sa:Här är lite tidsfördriv: Bara sköna skid-filmer
Empire @ Keystone x-games träning
tramdock pre-season(siiiiiick)
4bi9 october edit
630 av tanner hall
switch double-backflip rory bushfield
Sammy Carlson åker i Keystone
Tj & JOn follow-cam i mt hood
Sammy sw 1080 whistler
Joi edit av poorboyz
jacob wester x-games slopestyle förra året
nu har ni en del:p
ett år senare...jeppenator sa:såhär står de till med besökarna!
Jwester = 264996
hHarlaut = 70424
Bigair = 64994
johan = 57986
Jon_olsson = 56698
Ojamae = 48485
Jeppenator = 42426
är detta toppen? skriv gärna till mig om du hittar nån annan så kan jag redigera in
Ja mena men nu snöar det faktiskt!Hogizz sa:Det har regnat 2dagar i sträck i sveriges huvudstad, Luleå.
Tror jag ska bli emo...
Har du inte tänkt på att någon moderator kanske har tagit bort dem?skiDglaD sa:sidan 200 fanns nyss, j-rockner hade typ 30 inlägg på rad för att vara först
HAHAHA! ja dom siffrorna har ju ändrats en del.. tihiskiDglaD sa:ett år senare...jeppenator sa:såhär står de till med besökarna!
Jwester = 264996
hHarlaut = 70424
Bigair = 64994
johan = 57986
Jon_olsson = 56698
Ojamae = 48485
Jeppenator = 42426
är detta toppen? skriv gärna till mig om du hittar nån annan så kan jag redigera in
wester: 317327
jeppenator: 219510
stackars j-rockner, han kämpade tappert för äran att inviga sidan 200 men föll för moderatorns hand, RIPMartiiin sa:Har du inte tänkt på att någon moderator kanske har tagit bort dem?skiDglaD sa:sidan 200 fanns nyss, j-rockner hade typ 30 inlägg på rad för att vara först
Denna tråd får icke låsasHasse sa:Jaha killar. Ni vet reglerna. Ingen skrivande om illegala saker. Kan fortfarande låsa denna tråd om ni inte följer forumreglerna. Har varnat en del folk här nu. Se till att följa reglerna även här så är allt lugnt. Oki?
//H
den har redan vart låst ett ANTAL gånger.. gissa vem som stod bakom dom låsningarna då!.. hahaGudrunnator sa:Denna tråd får icke låsasHasse sa:Jaha killar. Ni vet reglerna. Ingen skrivande om illegala saker. Kan fortfarande låsa denna tråd om ni inte följer forumreglerna. Har varnat en del folk här nu. Se till att följa reglerna även här så är allt lugnt. Oki?
//H![]()