Fiberteknologi
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
Vi har börjat klockan 8 varje morgen hela läsåret för vi har haft sämst schema!! imon har vi 2 lektioner inställda o börjar halv 1 :D jag ska till Tandläkaren klockan 9. nice va??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
TheFibretech sa:vad bör man ha för pålägg på mackan?Kinkan sa:några tips om hur jag sätta detta på fötter?
gå fram till kicken (i detta fall marken) håll händerna upp i luften (som på filmen) gör en backflip, landa, gå in, ta en macka, gå ut, gör en till
Kinkan sa:Det är lämpligt med 2 lager ost.TheFibretech sa:vad bör man ha för pålägg på mackan?Kinkan sa:några tips om hur jag sätta detta på fötter?
gå fram till kicken (i detta fall marken) håll händerna upp i luften (som på filmen) gör en backflip, landa, gå in, ta en macka, gå ut, gör en till
Jag kör Big n' Tasty på McDonaldsOhm1e sa:Idag prova ja max nya hamburgare "Hotchipotle" eller nåsånt hette den ( : ,.. lite stark, ganska god,.
En hamburgare me lökringar, bejkon, nån dressing, nån "starkare" sås, Hyffsat ,
Betyg: 4/5
tror mer på kalles banankaviar.TheFibretech sa:Det är lämpligt med 2 lager ost.Kinkan sa:vad bör man ha för pålägg på mackan?TheFibretech sa:gå fram till kicken (i detta fall marken) håll händerna upp i luften (som på filmen) gör en backflip, landa, gå in, ta en macka, gå ut, gör en till
Inte i detta läget.Stepup sa:tror mer på kalles banankaviar.TheFibretech sa:Det är lämpligt med 2 lager ost.Kinkan sa:vad bör man ha för pålägg på mackan?
Det är väl klart man kan ha pommer på pizzan?? det har ju alla pizzerior, sjukt gott.jeppenator sa:haha vafan?.. pommes på pizzan.. har de inte gått lite för långt då?...
annars så tycker jag att Sw 1080 är fint.
typ mer än 2face-plant sa:gissa hur många inlägg bigair har skrivit i denna tråd(förutom titeln)!
pizzan banverket på "pizzeria acapulco" i Ängelholm, asså säger bara yummie:PTheFibretech sa:Det är väl klart man kan ha pommer på pizzan?? det har ju alla pizzerior, sjukt gott.jeppenator sa:haha vafan?.. pommes på pizzan.. har de inte gått lite för långt då?...
eller så kan man ju alltid komma till Jönköping och äta på Alcamo!avillberg sa:pizzan banverket på "pizzeria acapulco" i Ängelholm, asså säger bara yummie:PTheFibretech sa:Det är väl klart man kan ha pommer på pizzan?? det har ju alla pizzerior, sjukt gott.jeppenator sa:haha vafan?.. pommes på pizzan.. har de inte gått lite för långt då?...
90kr. och är värd varenda öre:D
tja manTheFibretech sa:Hur ofta är det lämpligt att läsa reglerna för forum ungefär? jag läser dom ca 1 gång i månaden, är det för lite?
tjaAFK sa:tja manTheFibretech sa:Hur ofta är det lämpligt att läsa reglerna för forum ungefär? jag läser dom ca 1 gång i månaden, är det för lite?
ja du, beror ju lixom på hur bra minne du har. Vi kan ju inte veta hur det ligger till hos dig, så det är ju svårt för oss att svara.TheFibretech sa:Hur ofta är det lämpligt att läsa reglerna för forum ungefär? jag läser dom ca 1 gång i månaden, är det för lite?
pizza i jönköping äger! speciellt alcamo : DTheFibretech sa:eller så kan man ju alltid komma till Jönköping och äta på Alcamo!avillberg sa:pizzan banverket på "pizzeria acapulco" i Ängelholm, asså säger bara yummie:PTheFibretech sa:Det är väl klart man kan ha pommer på pizzan?? det har ju alla pizzerior, sjukt gott.
finns det regler? isåfall vars hittar jag dom?E_Rockner sa:ja du, beror ju lixom på hur bra minne du har. Vi kan ju inte veta hur det ligger till hos dig, så det är ju svårt för oss att svara.TheFibretech sa:Hur ofta är det lämpligt att läsa reglerna för forum ungefär? jag läser dom ca 1 gång i månaden, är det för lite?
annars så kan man ju läsa dem när man känner att man behöver det.
https://www.freeride.se/about/rules.php ett måste att läsa!nillen sa:finns det regler? isåfall vars hittar jag dom?E_Rockner sa:ja du, beror ju lixom på hur bra minne du har. Vi kan ju inte veta hur det ligger till hos dig, så det är ju svårt för oss att svara.TheFibretech sa:Hur ofta är det lämpligt att läsa reglerna för forum ungefär? jag läser dom ca 1 gång i månaden, är det för lite?
annars så kan man ju läsa dem när man känner att man behöver det.![]()
tack ^^ :PE_Rockner sa:https://www.freeride.se/about/rules.php ett måste att läsa!nillen sa:finns det regler? isåfall vars hittar jag dom?E_Rockner sa:ja du, beror ju lixom på hur bra minne du har. Vi kan ju inte veta hur det ligger till hos dig, så det är ju svårt för oss att svara.
annars så kan man ju läsa dem när man känner att man behöver det.![]()
gå in på forum sedan på inställningar, där längst ner kan du skriva vad du vill:PTheFibretech sa:var fixar man så att man får typ en text under varje inlägg i forumet, en grå finstil. där man kan skriva ett motto eller nått.
GRATTIS!!! bara 15.000 kvar ;Dtitti540 sa:snart har ja 100.000 besökare![]()
Jag antecknar.jeppenator sa:snart har jag 20 000 besökare! WOHO
!!Ohm1e sa:HAHAH FÖRSÖK HITTA BÄTTRE ASSÅ! x)
har inte du 250 000 besökare?jeppenator sa:snart har jag 20 000 besökare! WOHO
hah nä nu måste du blanda ihop mi med någon?TheFibretech sa:har inte du 250 000 besökare?jeppenator sa:snart har jag 20 000 besökare! WOHO
jag känner mig ganska säker på att jag inte har gjort det... :Pjeppenator sa:hah nä nu måste du blanda ihop mi med någon?TheFibretech sa:har inte du 250 000 besökare?jeppenator sa:snart har jag 20 000 besökare! WOHO
eller så äter man bara hos ellet här på freeride, sjukt najsTheFibretech sa:eller så kan man ju alltid komma till Jönköping och äta på Alcamo!avillberg sa:pizzan banverket på "pizzeria acapulco" i Ängelholm, asså säger bara yummie:PTheFibretech sa:Det är väl klart man kan ha pommer på pizzan?? det har ju alla pizzerior, sjukt gott.
typ 2 gånger på 3 månader.. men äter typ bara skollunch 3 dagar i veckan. blir nästan alltid mat som inte går att äta.AFK sa:-
Dagens Fråga
Hur många gånger per skolvecka äter ni någon annanstans än i skolmatsalen?
själv äter jag ca 1 gång per vecka i skolan. Annars pizza, subs eller burgare.
MaryOhm1e sa:I mary's familj bor de 5 systrar som heter
Aba Beba Ceba Deba
Va heter den 5:e systern?![]()