D
Deleted member 80259
Guest
Officiella OT-Tråden!
Håtveits är ju uppe...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
http://skifilm.no/tv.php?id=228&channel=9agata sa:jasså? vart kan man hitta det?
varför provosera han om du nu vet att han lätt blir arg?TheFibretech sa:En i min nya klass har typ ADHD, skit läskigt. jag skämtade med honom att han inte fick vara med i våran grupp på grupparbetet, efter ett tag fick han värsta utbrottet!! Han pajjade 2 stolar, 1 paperskorg och gardinen!!
För övrigt har han brytit ens tå, kastat saxar, rivit söner sin egna jacka, gjort en buckla i ett skåp och pajjat en spegel bara för att han missade basket korgen och alla andra satte den. Läskigt eller?? han går i min klass!! fatta, jag e rädd.
Den godaste burgaren är helt klart Friscoburgaren på Max! på Donken är ändå Big Tasty godast. BK har typ inga goda burgare...alwaysCrash sa:the Angus bacon & cheese på BK... men båda ni nämner är grymma..TheFibretech sa:Jag kör Big n' Tasty på McDonaldsOhm1e sa:Idag prova ja max nya hamburgare "Hotchipotle" eller nåsånt hette den ( : ,.. lite stark, ganska god,.
En hamburgare me lökringar, bejkon, nån dressing, nån "starkare" sås, Hyffsat ,
Betyg: 4/5
felix sa:Det var mig en liten youtubare det där.
För er som stays true G
Hahahahaha!! tönter nr 1!!!!!!1
felix sa:Det var mig en liten youtubare det där.
För er som stays true G
Han är grym ju! Hur fan kan man ha undgått det här?:D
??stoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
Vad var detta för forced rhymes compilation?stoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
va lirar duTT-JONTHE sa:DreaHack kommer till Göteborg^^, 19-20 April 08 pris: 165 kr
88 mil <3stoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
Yeah jeppenator kanjeppenator sa:88 mil <3stoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
Haha claim men jag har filmat vissa klipp/medverkar i den ^^jeppenator sa:88 mil <3stoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
min farmor bor i rissnastoffe_H sa:Du börja pissa men dig jag dissa, jag sparka dig i huve, å så flyger du till Risna
är det banantävlingen ?:O isf tog jag den :Pfelix sa:dunderklumpen_penisatrapp [BANANER VAR DET HÄR]
Oooh en som har samma musiksmak som jag. Looptroop och Chords är bäst!!!JakobJ sa:tänkte dela med mig av två nya låtar som är grym
looptroop - the building
chords - lucikiest man alive
båda finns på youtube
Orgasm är den sexuella njutningens höjdpunkt, klimax, och består av rytmiska muskelsammandragningar i bäckenbotten. Vid orgasm får mannen ejakulation, sädesuttömning och kvinnans underliv producerar mer slem, lubrikation, som ska underlätta för spermierna att möta äggcellen. En orgasm hos både män och kvinnor frigör bland annat oxytocin och endorfin, som kan leda till följdeffekter som exempelvis lyckokänslor och avslappning.titti720 sa:Hej jag tänkte nyss en konstig tanke.
är det nån som har svar på den här frågan:
vad är det som gör att man får orgasm?
varför kan man inte få det i ryggen eller armen eller nåt?
detta är en seriöst fråga och jag vill gärna ha svar
/tittiiiss
Joo, varför inte? stör mig också ganska mycket på det.MMartin sa:nån mer en jag som tycker man ska ha ban för "1a" "2a" osv (om man kommenterar de på videoklippen)?