Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
freerides forum borde rensas upp. OT-tråden skapades av felix för att man ska ta skitsnack, skryt, konstiga frågor och andra saker om livet här. nu finns de sakerna i andra trådar. det suger. detta var en bra ide från början men det har spårat ur TOTALT!

Officiella OT-Tråden!
OWester sa:
freerides forum borde rensas upp. OT-tråden skapades av felix för att man ska ta skitsnack, skryt, konstiga frågor och andra saker om livet här. nu finns de sakerna i andra trådar. det suger. detta var en bra ide från början men det har spårat ur TOTALT!
håller med, tyckte först att OT-Forumet skulle vara en bra ide men nu när den kommit och man märker vad som händ är det skandal.
Allt som man vill ha bort som onödiga trådar som är ren skit! Visst kan man välja bort OT-Forumet i foruminställningarna men man vill fortfarande ha kvar OT-Tråden, den är perfekt.

Officiella OT-Tråden!
Hoap3-B.jpg

Kanske vore nåt att lägga studiebidraget på?

Officiella OT-Tråden!
Setermaan sa:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2886581.ab

Skön snubbe
Det är är helt galet. Det borde vara riktigt eftersom det visades liksom på sporten också... Asså jag fattar inte blev han fullare o fullare under matchens gång, elr söp han i halvlek? Hans domar karriär är nog slut :D

Officiella OT-Tråden!
skär snickersen mitt itu på längden så att du får 2 långsidor.
smula ner ****
knåda lätt in ****et i snickersens undersida.
smäll ihop underdelen med överdelen.
ÄT!

ENJOY

Officiella OT-Tråden!
spaderkunG sa:
Setermaan sa:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2886581.ab

Skön snubbe
Det är är helt galet. Det borde vara riktigt eftersom det visades liksom på sporten också... Asså jag fattar inte blev han fullare o fullare under matchens gång, elr söp han i halvlek? Hans domar karriär är nog slut :D
Han tog sig väl x antal schtänkare i halvtid. Sen fattar jag inte att han ändå klarade att döma det han gjorde. Med 2.6 promille i blodet gör man det ju bra om man står :O

Officiella OT-Tråden!
nealsson sa:
gurra-gurra-gurra sa:
jag är sugen på donken
Jag jobbar där och hade med mig hem idag:

1 chicken burger
1 Big mac JR
2 Cheese
1 Cola zero

sweet (:
Är det inte lite trist och jobba på donken? :S
föh när vi endå talar om mcdonken.. spillde ut en halv dricka i knät idag nästan.
Blev lite blött, en fin pöl på golvet och lite manlig kärlek mmmmmm..

Tillbaka
Topp