Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag vet, allt som ska till OT-Tråden kommer nu i nya trådar för varje grej.JagGillarSkidor sa:OT-Forum skapat, vad gör vi nu?
håller med, tyckte först att OT-Forumet skulle vara en bra ide men nu när den kommit och man märker vad som händ är det skandal.OWester sa:freerides forum borde rensas upp. OT-tråden skapades av felix för att man ska ta skitsnack, skryt, konstiga frågor och andra saker om livet här. nu finns de sakerna i andra trådar. det suger. detta var en bra ide från början men det har spårat ur TOTALT!
Många känslor på samma gång ser jag ! Jo man vakna ju nyss så man är väll lite seg , stel och trött !OWester sa:idag är jag: trött, stel, rolig, förväntansfull och glad.
vad är ni?
om nån har, knappt så nån inte har..PontusOlsson sa:jag har en fråga... är de nån som har gjort switch 1620 på skidor än?
har du?Gluund sa:om nån har, knappt så nån inte har..PontusOlsson sa:jag har en fråga... är de nån som har gjort switch 1620 på skidor än?
Affären ligger i Östersund, tror jag ska dit och hoppa nån dag. Mattorna ser riktigt sköna ut!PNordstrom sa:har hittat en fett bra studsmatte affär :D www.fortkord.se ! kolla den :D
jajonathan-o sa:har du?Gluund sa:om nån har, knappt så nån inte har..PontusOlsson sa:jag har en fråga... är de nån som har gjort switch 1620 på skidor än?
Förhudligen?jonathan-o sa:har du?Gluund sa:om nån har, knappt så nån inte har..PontusOlsson sa:jag har en fråga... är de nån som har gjort switch 1620 på skidor än?
marer sa:dagens youtubefind!!
en kille som blåser upp en gummibåt wtf??
hahaha fyfaan vilken bra xDmegner sa:
hehe!
fuun shyt
Post-it notes aint got no gold rimsmegner sa:
hehe!
fuun shyt
marer sa:dagens youtubefind!!
Insane
hahaha xD är de for real eller är de bara fake? xDSetermaan sa:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2886581.ab
Skön snubbe
Det är är helt galet. Det borde vara riktigt eftersom det visades liksom på sporten också... Asså jag fattar inte blev han fullare o fullare under matchens gång, elr söp han i halvlek? Hans domar karriär är nog slut :DSetermaan sa:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2886581.ab
Skön snubbe
Han tog sig väl x antal schtänkare i halvtid. Sen fattar jag inte att han ändå klarade att döma det han gjorde. Med 2.6 promille i blodet gör man det ju bra om man står :OspaderkunG sa:Det är är helt galet. Det borde vara riktigt eftersom det visades liksom på sporten också... Asså jag fattar inte blev han fullare o fullare under matchens gång, elr söp han i halvlek? Hans domar karriär är nog slut :DSetermaan sa:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article2886581.ab
Skön snubbe
HAhAha de va fett kuljonathan-o sa:www.cp-skadad.se fett skön sida.
Jag jobbar där och hade med mig hem idag:gurra-gurra-gurra sa:jag är sugen på donken
Är det inte lite trist och jobba på donken? :Snealsson sa:Jag jobbar där och hade med mig hem idag:gurra-gurra-gurra sa:jag är sugen på donken
1 chicken burger
1 Big mac JR
2 Cheese
1 Cola zero
sweet![]()