Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
jävla fittcpdomare kan inte ta lite press! kanada hade väl vunnit ändå men dom är så jävla osportsliga, buar ut målvakten markström när han får pris i slutet också som har tacklats ner på open ice.. fyfan! DÖD ÅT KANADA

Officiella OT-Tråden!
tomten_0.jpg

Myspyset med tomtefar urartade.

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
ahj sa:
Setermaan sa:
Måste bara dela med mig av den här underbara läsningen. Bara profiltexten ger underhållning åt en annars rätt tråkig kväll. Läs bloggen också! Hahaha

En manlig Blondinbella i varande?

http://profile.publishme.se/profile/view/299093/
http://schtekurai.blogg.se/
Hahaha tack för den!
hahah! fan vad han blir smekt av kommentarerna på alla inlägg med!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH! det här va nog det roligaste jag läst på länge!
Killen borde tas in på mentalsjukhus!
Tror inte jag hittade en enda kommentar som inte talade om hur dum i huvet eller äcklig han var! Go girl!" är allt jag har att säga till honom!

Tack för länken btw!

Officiella OT-Tråden!
kliva upp 6 för cs-z! får 0 skidor av august. OVÄRT!

efter en kaffe som fick 5 skidor av 5 möjliga så vart jag piggare och det vart mer värt att kliva upp

Officiella OT-Tråden!
asså jag tänkte på de oxå ^^ sjukt seg på att lägga upp, men de stod att de skulle komma i början av januari, nu är de ju snart mitten typ..

jag går inte i skolan på fredagar :) så jag ligger i sängen o kolla på barnförbjudna filmer :)

Officiella OT-Tråden!
någon som vet vad det heter när 2 tjejer har haft sex med samma kille? asså kvinnliga motsvarigheten till buksvåger ?

någon måste ju veta?

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
NÅGON som vet vart man kan köpa Burton Ronin stället (sånt som Steve stepp har/hade)..eller de kanske är ngn på FR som har de !?!? ?!?!

Officiella OT-Tråden!
hahaha vad är det som är so magic with spk?! hade ont i benhinnorna förut, köpte spk och körde idag, problem e bortblåsta! :O :D hhelt störrt sköna, köp sånna!

Officiella OT-Tråden!
phhille026 sa:
hahaha vad är det som är so magic with spk?! hade ont i benhinnorna förut, köpte spk och körde idag, problem e bortblåsta! :O :D hhelt störrt sköna, köp sånna!
så jäkla sant, kunde knappt åka förut för att jag hade så ont, men nu kan jag krascha nästan hur mycket som helst utan att ens känna nåt i smalbenen :D

Tillbaka
Topp