Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
soligtphhille026 sa:lagomt steeek de var i parken idaaaag elelr?!?
*soligt
*inte ett moln
*3-4 minus
*ny pistat
*ny shapat
nån som fick uppleva samma sak? :D
Det blir fett bra! Extrem villain är jävligt sköna!1-Zeus sa:Tja ska nog köpa extrem villian men om jag är 154 lång visst ska jag ha 151 långa skidor? blir 161 för långt va?
vissa har det braE-Rockner sa:Fy fan jag vill inte ha godis. Har just ätit en påse chips, en påse bilar och druckit massor coca cola. Är sjukt mätt!
wordgurralito sa:ibland blir vissa mobbade.. o det är rätt åt dom om dom ser fula ut
dock så smekte jag upp dej! killin it with 14k jaaaknowwwn! :DOhm1e sa:YEAH! im killin' it ya know!
http://i43.tinypic.com/wthieo.jpg
mig (H)Regiina sa:Till vem då?![]()
allt går om man vill!Regiina sa:Passar Burton bindningar till en Omatic bräda?
Men hello snyggve! Funkar det? Burton brädor har ju lite special, inte hålen som alla andra brädor (burton= .:.:.:. (typ) många andra=::::: ) ? :oTwelvee sa:allt går om man vill!Regiina sa:Passar Burton bindningar till en Omatic bräda?
vaa varför ritar som smileys med massa ögonRegiina sa:Men hello snyggve! Funkar det? Burton brädor har ju lite special, inte hålen som alla andra brädor (burton= .:.:.:. (typ) många andra=::::: ) ? :oTwelvee sa:allt går om man vill!Regiina sa:Passar Burton bindningar till en Omatic bräda?
alltid tråkigt när folk dör. R.I.POhm1e sa:Fick just reda på att min mattelärare har dött : O, därför vi inte har nå lektion,
Rest in peace tommy boström (fast än att jag hade ig på alla matteprov ..hittills)
Jo det är båda tillsamans1-Zeus sa:kanske låter som en nöt nu, men på extrems hemsida står det att villian 151 cm väger 2.7 då är det inte båda skidorna tillsamans va?