Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
m_lindberg sa:
drack just en god o kall mountain dew. sjukt najz att det finns på ica åre. akta cream smakar piss. fick damp på en burk idag och sköt sönder den med luftgevär.
aa det var vad jag hade på hjärtat.
CreAm är ju sjukt underskattad!
Annars är det ju bara att lyfta på hatten för vanilla coke som åter igen hittat in på butikshyllorna!

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
m_lindberg sa:
drack just en god o kall mountain dew. sjukt najz att det finns på ica åre. akta cream smakar piss. fick damp på en burk idag och sköt sönder den med luftgevär.
Annars är det ju bara att lyfta på hatten för vanilla coke som åter igen hittat in på butikshyllorna!
Alltid funnits i Luleå...

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
jeppenator sa:
m_lindberg sa:
vanilla coke <3 ;)

Officiella OT-Tråden!
KvittFjall sa:
Frågan är vad man ska göra när man verkligen vill köpa bindningar, men har inga pengar... Och sitter på en hemsida som säljer Marker Jester för 1200 kr -.-

Hatar situationen!
YEAH hade det funnits en gilla knapp hade jag gillat direkt

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
jeppenator sa:
m_lindberg sa:
en vanilla coke kostar 27 NOK + pant på ICA där jag jobbar i Oslo! obs. 33cl burk

bra pris

Officiella OT-Tråden!
bad news, proposition 19 gick inte igenom.
Nej sidan fick 54%, riktigt synd. Dock känns de som att fler och fler börjar få upp ögonen för frågan och ifrågasätta lagstiftningen. Svt börjar sända objektiva repotage osv.

Officiella OT-Tråden!

George Kaplan från Trainspotters (Random Bastards) spottar några rader på ett av mina beats.

myspace.com/philipisraelsson
soundcloud.com/philipisraelsson

rendombastards.tv
trainspotters.se

Gotta' claim that one!

Officiella OT-Tråden!
Tjenare alla freeride members!
Har ett problem ska informera er hur pannkakan ligger. Jo det är så att min klass ska på klassresa till Kungsberget(inte världens mega men endå) men samtidigt ska min familj dagen innan till Sälen.. prata men dem skulle bli besvikna om jag inte kom med blabla det snacket.

Så jag har letat som en tok hur efter möjliga vägar man kan ta sig från kungsberget till sälen utan bil, men tyvärr utan någon vidare framgång.

Min stora fråga är det nån av er som vet om nått sätt om det ens nu går. Skulle vara grymt om ni kunde hjälpa mig.

//En jibbare med problem

Officiella OT-Tråden!
JespermedH sa:
Tjenare alla freeride members!
Har ett problem ska informera er hur pannkakan ligger. Jo det är så att min klass ska på klassresa till Kungsberget(inte världens mega men endå) men samtidigt ska min familj dagen innan till Sälen.. prata men dem skulle bli besvikna om jag inte kom med blabla det snacket.

Så jag har letat som en tok hur efter möjliga vägar man kan ta sig från kungsberget till sälen utan bil, men tyvärr utan någon vidare framgång.

Min stora fråga är det nån av er som vet om nått sätt om det ens nu går. Skulle vara grymt om ni kunde hjälpa mig.

//En jibbare med problem
Eftersom att Kungsberget ligger relativt nära orten Sandviken så finns det några alternativ därifrån.

Med lokaltrafik som Buss och tåg finns dessa alternativ
Till Sandviken kan du säkert få skjuss från Kungsberget
1. Tåg Sandviken till Falun, Buss Falun till Mora. Lokal Buss Mora till Sälen by eller en fjällresebuss
2. Tåg Sandviken till Borlänge, Buss Borlänge till Malung, Buss Malung till Sälen by

För exakta tider som passar ditt datum kolla in resplus.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp