Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej håller tummarna då..! enligt Centralen kommer det ju med stor sannolikhet snö uppe på berget i alla fall..wuchi sa:inte vad jag kan se. ligger lite moln sydväst om åre, skulle säga bortom duved någonstans. skulle kunna va lite snö i dem med stor tur
Du har inte hört något mer om det?romo sa:Som en liten glädjenyhet så hörde jag igår att dom skulle upp och kolla runt lite på Tusen metersbacken i hopp om att kunna öppna den snart, för där finns det eventuellt snö hela vägen ner.
hmm trist.. ingen som kan ge vittnesrapport?Storlien sa:
hehe.. är vi för ivriga? :-Pcentralbyrakraten sa:Jaja, lugna er lite och var inte så oroliga. Det har tidvis toksnöat på kalfjället under em/kvällen.
Sitter och knåpar på lavinriskprognosen, sen ska jag skriva lite mer i den här tråden.
mm, men det ska bli -4 en dag också!Ewasx sa:Mina damer och herrar. Nu har vi på Lidingö i Stockholm väntat på snön i vad som känns som en hel evighet. Temperaturen har legat run 10 grader i tre veckor nu och inget händer. Men när jag gick in på smhi:s hemsida häromdagen var jag med om ett mirakel. Lördagens prognos visade att det skulle bli 0 gradigt. Hjärtat tog ett extra slag när jag tryckte mig vidare till söndag. -1. Det pumpade alt snabbare... Måndag: -2 grader. Men sedan kom det där jobbiga. Tidag = -1 grader. En grad varmare skulle det bli. Men det riktiga hjärtstilleståndet fick jag när jag läste onsdagen. +4 grader. Det var droppen, är det verkligen värt att leva i detta land??
när det finns tillräckligt med snö för att öppna den...NFA sa:När öppnar VM 8:an?