G
Greede
Guest
Jibberish / Jibbing Inlägg
det står: the file is coruppt........lr nåt liknanade
"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag antar att du menar i critical...gå in och kolla på options, där kan du ändra alla knappar till de du känner för.max_L sa:hur gör man ceitical på jibberish???
händer ingenting när man trycker shift? jag kommer fan inte över :S man tappar ju all fart på kicken?ALXX sa:t lundin:
jag håller in shift på hela kicken så jag har 30 i speed när jag hoppar annars kan man trycka in shift i luften så kommer man över
Om du hoppar och landar på sidan, och sedan utan att trycka på hopp knappen så håller du innne shift, då kommer du kunna komma upp i så mycke du vill, sålänge du inte trycker in hopp eller hamnar i luften.Sjogras sa:föresten, vanligtvis kan man bara köra 30, men jag har kommit upp i 90 och jag vet inte hur. Är det en bugg eller? (jag har deluxe beta..)
Senaste enligt hemsidan är att de troligtvis inte kommer innan december, så nångång i nästa år är de senaste, men de har ju ändrats förr så jag vet inte riktigt...ARGH sa:ahh, vill spela 2an !!
du behöver ett program som filmar allting som syns på skärmen, mer än så vet jag faktiskt inte..Freddan_SNS sa:nån som vet hur man filmar när man spelar? så att man kan göra en film
när du kommer till inrunnet håller du in upp och vänster pilarna och åker runt runt , sedan hoppar du en gång uppot och då får man som sagt hur mycket fart som helst( elr till 160 ) och då kan man flyga över nästan hela banan XDT_Lundin sa:Hurfan klarar man chads cap på solt banan!?!=0
Ändra grafik inställningarna i kontrollpanelenJamm sa:vad ksa man göra när det står "no 3d graphic mode presented" eller nått sånt ... ?
Programmet heter Hyper Cam.jeppenator sa:du behöver ett program som filmar allting som syns på skärmen, mer än så vet jag faktiskt inte..Freddan_SNS sa:nån som vet hur man filmar när man spelar? så att man kan göra en film