Jibberish / Jibbing Inlägg

ja provade spelet oo fan va kasst det va men det finns ju ssx on tour ja vet inte hur bra eller hur seriösa grejjerna är men men kan ju tanka det

Jag har den nya banan till Jibberish... Den har Chasa Gap, house transfers och annat roligt :D

jeppe vart har du fått den ifrån??
skicka länk elle radda trevligmormor@hotm..... och skicka snälla:)

Adda min msn jesper_svall@hotmail.com dom som vill ha nya banan. Solt heter den och e för övrigt lite buggig eftersom den inte e klar

Jag har laddat ner spelet från deras hemsida, sen när jag ska instalera de så står de. "Jibberisch deluxe beta version has not been totaly installed becuse of the following reason: blue bar.png: This file contains invalid data. You will have to run this utility again to completlely install jiberisch deluxe beta version... Nån som kan hjälpa mig ? vore shysst

pallar inte läsa igenom allt så jag vet inte om detta redan är sagt, det finns säkert många som redan vet det men för er som INTE vet det skriver jag det. Ni behöver inte skriva att ni redan kan det för ni e inte coolare för det.
Men iallafall, jag skall komma till saken. Om man håller nere den högra shift knappen så får man fulla speed direkt och om du kör på en lång kick och håller inne högra shiftknappen kommer du inte tappa farten, men det coolaste av allt: Om du håller inne höger shift i luften ökar farten och man kan flyga hur länge som helst, man flyger lätt igenom hela banan på ett hopp, skönaste e o göra d i pipen;P

peace

t lundin:
jag håller in shift på hela kicken så jag har 30 i speed när jag hoppar annars kan man trycka in shift i luften så kommer man över

har det kommt någon nyare vesion nu?? typ 2.0 eller lån annan? då menar jag efter beta vesionen av de nya och 1.03 eller va de hette

man bara svänger som railen svänger!
det enda svåra är att gubben tappar balans då men man får va kvick i fingrarna!

2.0 kommer väl snart!

lägg up några jibberish filmer vet jag ......... själv skulle jag gjort de men orka inte ladda upp en film på 75 mb --...min dator bara crashar efter halva filmen är uppladdad:P--:(

ALXX sa:
t lundin:
jag håller in shift på hela kicken så jag har 30 i speed när jag hoppar annars kan man trycka in shift i luften så kommer man över
händer ingenting när man trycker shift? jag kommer fan inte över :S man tappar ju all fart på kicken?

föresten, vanligtvis kan man bara köra 30, men jag har kommit upp i 90 och jag vet inte hur. Är det en bugg eller? (jag har deluxe beta..)

Sjogras sa:
föresten, vanligtvis kan man bara köra 30, men jag har kommit upp i 90 och jag vet inte hur. Är det en bugg eller? (jag har deluxe beta..)
Om du hoppar och landar på sidan, och sedan utan att trycka på hopp knappen så håller du innne shift, då kommer du kunna komma upp i så mycke du vill, sålänge du inte trycker in hopp eller hamnar i luften.
Sedan om du är i luften kan du hålla inne shift och öka farten till oändligheten om du skulle känna för att hopp så långt.

/A

det finns en ny bana som ngn polack har designat. är en ny version av mammoth fast med några vertikala kickar typ. rätt skum, men tanka den.

T_Lundin sa:
Hurfan klarar man chads cap på solt banan!?!=0
när du kommer till inrunnet håller du in upp och vänster pilarna och åker runt runt , sedan hoppar du en gång uppot och då får man som sagt hur mycket fart som helst( elr till 160 ) och då kan man flyga över nästan hela banan XD

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp