Nyhet: Bestäm vilka forum som är intressanta

johan

Administrator
Har du tröttnat på studsmatte trådar? Eller vill du bara se snowboard trådar? Nu kan du själv bestämma vilka forum du vill se på Freeride.

En ny funktion har lagts till på Freeride så att du själv kan bestämma vilka forum (och dess trådar) som ska gömmas från "Nya inlägg från senaste dygnet" och från startsidan. För att kunna göra inställningen måste du vara medlem och inloggad.

Ändra dina foruminställningar.
(Du hittar även sidan under Min sida -> Foruminställningar)

Sweet! Vill bara tillägga att det var min idé! Kolla in "vad har hänt med freeride?"-tråden så ser ni...

Grymt skönt att slippa studsmatta och snowboard, dock vet jag inte hur jag skall göra för att slippa hemmagjorda 30 sekundersfilmer men samtidigt ta del av de lite mer professionella säsongsdokumentationerna som brukar dyka upp, men det får lösa sig!

den här funktionen bara vägrar att fungera för mig.

har loggat in och ut, rensat cookies och hela köret men det händer inget när jag markerar de forum jag inte vill se och sparar inställningarna.

några tips på hur man kan lösa det?

samma händer för mig, markerar mina val och sparar, men varje gång jag öppnar freeride i en browser som varit stängd mellan besöken så finns de där jävla studsmattetrådarna där igen...

wuchi & HARS > Fungerar det fortfarande inte? Vilket operativsystem och vilken webläsare använder ni? är cookies av eller på? använder ni någon brandvägg?

johan> nä nu verkar det funka, ser inga jibb/studsmatte-inlägg när jag klickar på "nya inlägg senaste dygnet" i menyn ovan.

edit: en sak till bara, "Jag vill ha e-postmeddelande när nytt svar skrivs i denna tråd."-rutan är ikryssad när jag klickar på "Redigera", men inte i huvudtråden när jag svarar i en tråd jag prenumererar på.

Senast ändrad:
HARS> Vad bra att det nu verkar fungerar. Hoppas det nu fungerar för alla?

Jag har även utökat funktionen lite idag. När man går till forumets startsida så döljs även forumnamnen på de forum man spärrat.

Tillbaka
Topp