Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
I och med att jag inväger sida 6 så kan jag la ge lite tips :
parlamentet är fina grejer, sen om man är fotbolls intresserad kan man ju alltid se Barca spela.. annars kan jag tipsa om www.tv.nu

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

Snälla hjälp mig med dessa frågor, har funderat på dessa i 4 veckor i sträck och ändå inte funnit svaren. Kanske man kan hitta de i ett cornflakes-paket om man har tur...

Officiella OT-Tråden!
meningen med livet är att få till en riktigt fin bild på sig själv
albert.jpg

Officiella OT-Tråden!
Ojamae sa:
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

Snälla hjälp mig med dessa frågor, har funderat på dessa i 4 veckor i sträck och ändå inte funnit svaren. Kanske man kan hitta de i ett cornflakes-paket om man har tur...
meningen med livet: är att snurra så många varv som det går på bigjumps
Har man en fri vilja: ja, tills någon snor den från dig
Vart slutar universum: där du vill
Vad händer efter döden: du kommer till himlen där du kan pumpa puder som aldrig förr.

Officiella OT-Tråden!
Ojamae sa:
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

Vem gör hålet i makaronerna?
Ver tar ur kärnorna ur druvorna?
Vem tar ur kärnan och stoppar in paprika i oliver?
Är Oboy brunt på insidan?

Så många frågor och så lite alkohol

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
Ojamae sa:
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

meningen med livet: är att snurra så många varv som det går på bigjumps
Har man en fri vilja: ja, tills någon snor den från dig
Vart slutar universum: där du vill
Vad händer efter döden: du kommer till himlen där du kan pumpa puder som aldrig förr.
puder o puder man kan pumpa moln om inte annat..

PS. man finner de inte i cornflakes paletet har redan kollat.. men på baksidan av mjölkpaketet finner du vad du söker.. Dvs Arla grön mjölk..

Officiella OT-Tråden!
Jarle sa:
Ojamae sa:
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

Vem gör hålet i makaronerna?
Ver tar ur kärnorna ur druvorna?
Vem tar ur kärnan och stoppar in paprika i oliver?
Är Oboy brunt på insidan?

Så många frågor och så lite alkohol
hahahahahahahaaaaaa

Officiella OT-Tråden!
Vilka har en rondellhund i sin stad, här i vadstena har de börjat invadera staden men vi har dessvärre ingen rondell de kan para sig i. Jag har byggt den allra första i staden och den heter: Lassie

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
hen-ke sa:
Vilka har en rondellhund i sin stad, här i vadstena har de börjat invadera staden men vi har dessvärre ingen rondell de kan para sig i. Jag har byggt den allra första i staden och den heter: Lassie
C:\Documents and Settings\Ägare\Min.... Btw, du måste tanka upp bilden på internet!

Officiella OT-Tråden!
idag kom jag på ett nytt trick, man gör en 90-doublesideflip-90, riktigt nice. sen så åt min katt upp en kråka, detta är mycket lustigt eftersom jag inte har nån katt!

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Rondellhundar är livet, om ni inte har någon så får ni bygga en.
Det är alltså en hund i naturlig skala som man stället mitt i rondellen..

Ska bygga en imorgon!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Ojamae sa:
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?

Eller så söker man på google, nr. 42 är svaret på allt!
http://www.google.se/search?hl=sv&q=the+answer+to+life+the+universe+and+everything&meta=
hurru fittnylle om 42 är svaret på allt varför ska vi då söka på www.google.se ?
då vet vi u redan svaret ?

Officiella OT-Tråden!
Skiller sa:
BigAir sa:

Ska bygga en imorgon!
är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?
Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
Skiller sa:
BigAir sa:

Ska bygga en imorgon!
Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.
fan, det var synd då får jag väl nöja mej med att kolla på andra fyrbenta träklumpar:)

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
Skiller sa:
BigAir sa:

Ska bygga en imorgon!
Jag tycker absolut att det är tillåtet våran hund Lassie trivs utmärkt mitt i vägkorsningen och man kan även se det som en protest att det inte finns en rondell i staden.
Vilka kan säga att det finns en Hund i stadens rondell, det var i linköping allt började och det fullkomligt kryllar av dem. Någon mer här på fr som byggt en?

Officiella OT-Tråden!
Skiller sa:
Sjogras sa:
Skiller sa:
fan, det var synd då får jag väl nöja mej med att kolla på andra fyrbenta träklumpar:)
Ja det får du nog göra. Eller, du kan ju bygga en egen rondell? Inte så jobbigt men jag vet inte riktigt om man får göra det för kommunen.

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
Skiller sa:
Sjogras sa:
Ja det får du nog göra. Eller, du kan ju bygga en egen rondell? Inte så jobbigt men jag vet inte riktigt om man får göra det för kommunen.
Men man kanske bara kan gå i en cirkel där två stigar möts i skogen?
fan vilken bra idé jag kom på:)
vad tycks?

Officiella OT-Tråden!
Är Kiruna den enda staden/byn som har en Rondell REN?
Vi har givetvis några hundar också men det är inte lika exotiskt längre då det finns överallt..

Officiella OT-Tråden!
Det måste vara en rondell, undantaget är om du skriver med stor text på hunder RONDELLHUND då kanske du kan sätta den i en korsning!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
eftersom allting verkar vara uppbyggt på problem, så varför inte säga att duveds lift pajjade idag.. så då fick man åka i björnen istället ^^

Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
Är Kiruna den enda staden/byn som har en Rondell REN?
Vi har givetvis några hundar också men det är inte lika exotiskt längre då det finns överallt..
Du, det där gav mig en tankeställare. Dags för björnen här i Luleå kanske..

Officiella OT-Tråden!
Vi har en rondellhund i Borås =D

Den stöder Elfsborg med en halvrutten halsduk

Snödjup

Tillbaka
Topp