P
pizzaaugust
Guest
Officiella OT-Tråden!
parlamentet!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
meningen med livet: är att snurra så många varv som det går på bigjumpsOjamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
Snälla hjälp mig med dessa frågor, har funderat på dessa i 4 veckor i sträck och ändå inte funnit svaren. Kanske man kan hitta de i ett cornflakes-paket om man har tur...
Vem gör hålet i makaronerna?Ojamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
Snälla hjälp mig med dessa frågor, har funderat på dessa i 4 veckor i sträck och ändå inte funnit svaren. Kanske man kan hitta de i ett cornflakes-paket om man har tur...
puder o puder man kan pumpa moln om inte annat..ekdahl sa:meningen med livet: är att snurra så många varv som det går på bigjumpsOjamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
Har man en fri vilja: ja, tills någon snor den från dig
Vart slutar universum: där du vill
Vad händer efter döden: du kommer till himlen där du kan pumpa puder som aldrig förr.
hahahahahahahaaaaaaJarle sa:Vem gör hålet i makaronerna?Ojamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
Ver tar ur kärnorna ur druvorna?
Vem tar ur kärnan och stoppar in paprika i oliver?
Är Oboy brunt på insidan?
Så många frågor och så lite alkohol
Ja, du kanske skulle ta och äta, sen kan du se om det är klart.Sjogras sa:
Dave_Spruce ( han säljer sex till äldre kvinnor )ekdahl sa:
hen-ke sa:Vilka har en rondellhund i sin stad, här i vadstena har de börjat invadera staden men vi har dessvärre ingen rondell de kan para sig i. Jag har byggt den allra första i staden och den heter: Lassie
C:\Documents and Settings\Ägare\Min.... Btw, du måste tanka upp bilden på internet!
Eller så söker man på google, nr. 42 är svaret på allt!Ojamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
hurru fittnylle om 42 är svaret på allt varför ska vi då söka på www.google.se ?BigAir sa:Eller så söker man på google, nr. 42 är svaret på allt!Ojamae sa:Vad är meningen med livet?
Har man en fri vilja?
Vart slutar universum?
Vad händer efter döden?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=the+answer+to+life+the+universe+and+everything&meta=
BigAir sa:hen-ke sa:Vilka har en rondellhund i sin stad, här i vadstena har de börjat invadera staden men vi har dessvärre ingen rondell de kan para sig i. Jag har byggt den allra första i staden och den heter: Lassie
C:\Documents and Settings\Ägare\Min... jag hade postat, men tack för upplysningen=)
är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?BigAir sa:Rondellhundar är livet, om ni inte har någon så får ni bygga en.
Det är alltså en hund i naturlig skala som man stället mitt i rondellen..
Ska bygga en imorgon!
Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.Skiller sa:är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?BigAir sa:Rondellhundar är livet, om ni inte har någon så får ni bygga en.
Ska bygga en imorgon!
fan, det var synd då får jag väl nöja mej med att kolla på andra fyrbenta träklumparSjogras sa:Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.Skiller sa:är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?BigAir sa:Rondellhundar är livet, om ni inte har någon så får ni bygga en.
Ska bygga en imorgon!
Jag tycker absolut att det är tillåtet våran hund Lassie trivs utmärkt mitt i vägkorsningen och man kan även se det som en protest att det inte finns en rondell i staden.Sjogras sa:Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.Skiller sa:är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?BigAir sa:Rondellhundar är livet, om ni inte har någon så får ni bygga en.
Ska bygga en imorgon!
Ja det får du nog göra. Eller, du kan ju bygga en egen rondell? Inte så jobbigt men jag vet inte riktigt om man får göra det för kommunen.Skiller sa:fan, det var synd då får jag väl nöja mej med att kolla på andra fyrbenta träklumparSjogras sa:Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.Skiller sa:är det lungt om man ställer dom mitt i en korsning om man saknar rondell?![]()
Men man kanske bara kan gå i en cirkel där två stigar möts i skogen?Sjogras sa:Ja det får du nog göra. Eller, du kan ju bygga en egen rondell? Inte så jobbigt men jag vet inte riktigt om man får göra det för kommunen.Skiller sa:fan, det var synd då får jag väl nöja mej med att kolla på andra fyrbenta träklumparSjogras sa:Nej det får man inte göra.. det måste vara en rondell. Det kanske verkar lite onödigt oc trångsynt men så är det.![]()
Man måste ju hålla liv i skiten!ErikAndersson sa:BigAir Hur känns det o vara den som har bidragit med hälften av alla inlägg i detta forum =)?
Du, det där gav mig en tankeställare. Dags för björnen här i Luleå kanske..Henrik_koivisto sa:Är Kiruna den enda staden/byn som har en Rondell REN?
Vi har givetvis några hundar också men det är inte lika exotiskt längre då det finns överallt..
Tack för ett mycket bra svar! då brire snickarkläderna på imorrn..BigAir sa:Det måste vara en rondell, undantaget är om du skriver med stor text på hunder RONDELLHUND då kanske du kan sätta den i en korsning!