Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
lirade i pojkallsvenskan förut. Lidingö 91:1 men hoppade av. Så jävla mycket träningar

Officiella OT-Tråden!
haha sant tränar fan varje dag ! vårt lag spelar oxå pojkallsvenskan men vi måste få möta biffar så vi ska bli härdade i division 5 haha!

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
lirade i pojkallsvenskan förut. Lidingö 91:1 men hoppade av. Så jävla mycket träningar
va ni me i sverigecupen sommaren 05? ni suger kuk, mitt lag skulle krossat er,, 10a i sverige..

har dock slutat nu.. chillar vid datan ist, palla träna 5 dar + match i veckan:S

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Ewasx sa:
va ni me i sverigecupen sommaren 05? ni suger kuk, mitt lag skulle krossat er,, 10a i sverige..

har dock slutat nu.. chillar vid datan ist, palla träna 5 dar + match i veckan:S
5 av sexton spelare i statslaget stockholm med de bästa 91:orna spelar i det laget.

Den bästa (Tom Nymark) har redan skrivit på för gnaget. Han ska dock stanna i lidingö lite till för vidare utveckling. Vilket lag spelade du i då?

Officiella OT-Tråden!
den där exotic låten var iaf skönare än "soldier", vem gör beatsen till deras låtar?

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
alwaysCrash sa:
Ewasx sa:

5 av sexton spelare i statslaget stockholm med de bästa 91:orna spelar i det laget.

Den bästa (Tom Nymark) har redan skrivit på för gnaget. Han ska dock stanna i lidingö lite till för vidare utveckling. Vilket lag spelade du i då?
karlslund, från Örebro.. en kille i de laget har tränat me tottenham..osv =) dock inte jag.. palla fotboll..

Officiella OT-Tråden!
fatta chill för nån jävel som jobbar på h&m som stod i näringsliv. Han tjänar 3 650 000 000 om året efter skatt. Dvs ca 116 spänn i sekunden

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
fatta chill för nån jävel som jobbar på h&m som stod i näringsliv. Han tjänar 3 650 000 000 om året efter skatt. Dvs ca 116 spänn i sekunden
va de han som köpte en koenigsegg och krashade den inom samma dygn som han hade köpt den för 6,5 miljoner..? de va iaf nån H&M snubbe från sthlm.. Han hade redan typ 6 bilar, bla lamborghini gallardo, lamborghini murcialago porche carerra mm ...

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
det tror jag knappast är möjligt, kanske att hela h&m tjänar så mycket totalt

bill gates är ju världens rikaste människa, och han äger ju ca 600 miljarder totalt osv

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
Ewasx sa:

bill gates är ju världens rikaste människa, och han äger ju ca 600 miljarder totalt osv
ja varför skulle de inte kunna vara sant? 3 miljarder och 600 miljarder är en JÄVLA skillnad.. o sen kan man ju tänka sig att nån som tjänar så mycket konsumerar för en del oxå så han "stack" byggs ju inte på som 3,5 miljarder + 3,5 miljarder osv varje år..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
Ewasx sa:

ja varför skulle de inte kunna vara sant? 3 miljarder och 600 miljarder är en JÄVLA skillnad.. o sen kan man ju tänka sig att nån som tjänar så mycket konsumerar för en del oxå så han "stack" byggs ju inte på som 3,5 miljarder + 3,5 miljarder osv varje år..
saken är ju liksom den att jag tänkte fel, att 3 650 000 000 blir 350 miljarder :S

men det blir ju ju altså 3,65x10^7 eh fniss altså 3,6 miljarder..

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
Ewasx sa:

Bill Gates äger mycket mer än så. Uppskattat förmögenhet om han skulle sälja allt han äger ligger på över en biljon. H&M omsätter grymt mycket mer än 3 miljarder vill jag lova

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Deespin sa:
Ewasx sa:

Bill Gates äger mycket mer än så. Uppskattat förmögenhet om han skulle sälja allt han äger ligger på över en biljon. H&M omsätter grymt mycket mer än 3 miljarder vill jag lova
nu fattar jag varför du är ewas x , klart som korvspad att ha inte öger över en biljon om han säljer allt han har... han har inte speciellt mycke pengar.. när dom räknar rikaste mannen o så räknar dom ju va han företag o så värderas till inte hur mkt cash han har..

btw ligger Ingvar Kamprad på en stark 4e plats me 460 miljarder..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Ewasx sa:
Deespin sa:

nu fattar jag varför du är ewas x , klart som korvspad att ha inte öger över en biljon om han säljer allt han har... han har inte speciellt mycke pengar.. när dom räknar rikaste mannen o så räknar dom ju va han företag o så värderas till inte hur mkt cash han har..

btw ligger Ingvar Kamprad på en stark 4e plats me 460 miljarder..
Men det e ju de jag säger. När jag säger att han säljer allt han har menar jag på att han säljer bolaget och de aktier han äger i Microsoft samt de han redan har. Det är ju så man mäter en uppskattat förmögenhet. Skulle han göra detta skulle han definitivt glida omkring med en biljon i fickan

Officiella OT-Tråden!
va bra att de inte bara va så för mig.. JÄVLA WANNABE BIG AIR ÄR.. SKÖNT SÄGER JAG..han kan nås på felix_lind tror ja

Officiella OT-Tråden!
hehe :P

nä den funkar inte heller.. han kanske vart bannad för han låtsades heta Per Lindvall och "sponsra" en massa här på fr

Tillbaka
Topp