Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja den är öppen.. ligger film på freeride från den..Siggzor sa:TRYSILPARKEN IGÅNG?
drar dit på fredag
yääääs, en kompis e där nu, han sa att den är ungefär som den var förra året men fler rails.. å vi va där i mars-april förra året så den är nog fetSiggzor sa:TRYSILPARKEN IGÅNG?
drar dit på fredag
joooora, den funkarPascalero sa:Kan nån göra mig en tjänst och kolla om caliroots.com inte heller funkar för er. Den jävla sidan stängs ju ner efter en minut
dóndeniikaanoor sa:vad heter "var" på spanska??
att vara, var?sparkling sa:dóndeniikaanoor sa:vad heter "var" på spanska??
Ahaa, du menar något man är? Det är ju isf olika. Exempel på mening?niikaanoor sa:att vara, var?sparkling sa:dóndeniikaanoor sa:vad heter "var" på spanska??
Mi vacacion de navidad he estado muy bienniikaanoor sa:"mitt jullov var mycket bra."
Mi vacacion de navidad "var" muy bien.
DANKE BITTEjonathan-o sa:Mi vacacion de navidad he estado muy bienniikaanoor sa:"mitt jullov var mycket bra."
möjligtvis ha estadoniikaanoor sa:DANKE BITTEjonathan-o sa:Mi vacacion de navidad he estado muy bienniikaanoor sa:"mitt jullov var mycket bra."
Sweeeeeet!Siggzor sa:
ja den är öppen. Varför skulle den inte vara???llllllllllllllllll sa:MIniparken i restaurangbacken alltså...........e den öppen som vanligt??????
Hehee snällt!WTX sa:Jag hade sjukt kul nyss när jag hackade en tjejs msn... hennes kompis låg hemma o va sjuk!.. så jag lovade att jag skulle komma förbi ikväll o kolla på film!.. fy fan vad sur hon kmr bli när tjejen inte kmr! XD
MysigtTallismanen sa:Hehee snällt!WTX sa:Jag hade sjukt kul nyss när jag hackade en tjejs msn... hennes kompis låg hemma o va sjuk!.. så jag lovade att jag skulle komma förbi ikväll o kolla på film!.. fy fan vad sur hon kmr bli när tjejen inte kmr! XD![]()
fn va grym:DMartiiin sa:
grymt :D