Ändringar i downhill- och 4X-cupen
2008-06-12 13:53
Downhill- och 4X-tävlingen som skulle körts i Vansbro i maj kommer att köras i samband med SM i Gesunda 5-6 juli istället.
Det betyder att SM inkluderas i både downhill- och 4X-cupen, vilket inte var tanken från början.
SM huserar i Gesunda som med sin storsatsning på MTB, bland annat med en 4X-bana i världsklass och DH-banor i princip samma kaliber, kommer skapa en fin inramning till årets mästerskap.






