Cebe Freeride Powder (Sida 2)
Schysstaste hjälmen på marknaden måste jag säga. Lite "freeride" look över den och det gillar jag skarpt. Man känner sig ju lite töntig om man kör med en Scott med en massa racing-linjer på :)
Nä, det är stilren å bra design till ett ok pris!
Måste säga att passformen är mycket bra, man glömmer att man har hjälm och har ingen lust att byta tillbaka till mössan när man har kört med den, värmer så gött med! Har tyvärr inte kunnat prova den i mer än -10 grader men det klarade den galant!
Det enda som är lite jobbigt är att det blir en liten springa mellan googlarna och hjälmen i pannan, men det är inte hjälmens fel, googlarna ser ju så olika ut, bör kanske tilläggas att jag kör ett par Scott googlar av årets mod.
Das var alles, tänk på "huvud"saken
Årsmodell: 2001
Nä, det är stilren å bra design till ett ok pris!
Måste säga att passformen är mycket bra, man glömmer att man har hjälm och har ingen lust att byta tillbaka till mössan när man har kört med den, värmer så gött med! Har tyvärr inte kunnat prova den i mer än -10 grader men det klarade den galant!
Det enda som är lite jobbigt är att det blir en liten springa mellan googlarna och hjälmen i pannan, men det är inte hjälmens fel, googlarna ser ju så olika ut, bör kanske tilläggas att jag kör ett par Scott googlar av årets mod.
Das var alles, tänk på "huvud"saken
Årsmodell: 2001
Har skaffat den nyligen och använt den en gång. Positivt är ju att den sitter bra på skallen och funkar minst lika bra som mössa, inte för klumpig. Med ett par schyssta goggles, typ cebe freestyle vilka är utformade för hjälmen, ser du riktigt cool ut. Den är prisvärd, kostar 800 spänn för en riktigt schysst hjälm.
Årsmodell: 2001
Årsmodell: 2001
Har använt den i april= varm och skönt - både vandrat & åkt - var orolig att den skulle vara för varm - men icke! kanon hjälm som jag vill rekommendera Er att köpa. En liten reservation - har inte haft den när det varit kallt - emn ovanstående recension var ju nöjd, Shoppa!!!
Årsmodell: 2000
Årsmodell: 2000
